a special day

god morgon! vaknade för ungefär 20 min sen. fick sms av millan, och den här dagen är faktiskt mer speciell än vad man kan tro. det är första morgonen på 10 år som millan inte åkte till samma skola som mig. måste vara lite tomt om jag ska vara ärlig, och förstå hur wierd det kommer kännas för mig på onsdag när jag börjar. annars är jag faktiskt inte så fasligt nervös som jag hade trott, men det kommer väl. satt och snacka väldigt länge igår med Sebbe, jag har ju iallafall en jag känner! .. okej kanske 3, hihi. nej men det ska mest bli spännande att se nya klassen och så. sen så är jag väl inte speciellt taggad för plugg och grejer, men that's life. nu ska jag göra mig iordning samt äta frukost, sen får jag se vad klockan blivit. hinner troligen med ett till inlägg innan jag drar. hej så länge



me & millzy



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0