att börja kl. 8 är inte okej =S

hejsan, kom hem för ett tag sen. vet inte hur matchen slutade, för jag och millan traskade  hem tidigare. matchen startade nämligen inte förens 9 pågrund av vädret och domaren(?) men jag får väl ändå hoppas att stureby vann iallafall trots allt. okej att jag själv spelar i älvsjö, men stureby är mer våra boys om man säger så. haha. nej men nu kommer vi till det jobbiga, skolan! visst, på sätt och vis ska det bli kul men jag pallar faaaan inte börja klockan åtta. orkar verkligen inte kliva upp ur sängen halv 6! det är ju förfan elev plågeri, helt seriöst! nej måste få min skönhetssömn nu (och kolla vad klockan är, det är fan pinsamt), men annars kommer jag ha påsar under ögonen imorgon när vi desstom ska ha något jävla fotografi, wiho vad kul! 8) nej men är faktiskt sjukt trött innerst inne känner jag, så godnatt kissekatter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0