brist på fantasi

tjenamors! sitter här och äter lite grapefrukt, undrar egentligen varför för har aldrig gillat smaken speciellt mycket, men har väl vant mig eller ngt kanske? whatever liksom.  kom hem runt halv tio enligt planeringen. fikan var trevlig och det uppstod en hel del vilda diskussioner,  jag antar  att det hör till. imorgon är det skolan som gäller igen, jag börjar 11.15 och slutar väl någång sådär runt 16.20, på tok för sent känner jag. men skönt med sovmorgon iallafall! efter kanske det blir en liten träff med denice moa & fanny om det passar för alla, det återstår att se. nu ska jag bara chilla vid datan och sen sova. men först, alltid en dusch inte lukta usch stå högt i kurs .. osv osv.. haha. här har ni picsen föresten, enjoy!

   
min snyggsnygga röda tröja


mina snyggsnygga le coq skor



Kommentarer
Postat av: johanna

var är tröjan köpt ? :)

2008-08-27 @ 14:14:50
URL: http://johannabrunnberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0