fredag

hej gott folk! kom hem nyss. efter skolan som slutade ett, åkte jag in till stan med lisa för att köpa fotbollsstrumpor (till henne haha) .. vi kollade på lite annat och sen mötte vi lina. vi drog till taco bar för lite mat sådär va. min middag för övrigt. gick runt lite och sen åkte vi hem. känns riktigt bra i klassen och så nu faktiskt, trivs hur bra som helst. det var en rolig dag, och inte minst på tuben hem. omg vad jag och lina garvade åt en kille med värsta rumpan och utåtstående tänder, skulle inte banga en sekund asså! nej men stackarn. nu ska jag kasta på mig fotbollskläderna och sen fara iväg till nacka för match, lite tight med tid här med det är najs. önska mig lycka till! 8) .. senare ikväll blir det antingen långholmen med folk som vera med flera (haha snitsigt det där).. eller också landet för länge sedan - maraton med stintu och sassie? vi får väl se vad det blir. måste rusa nu, ciao!



vadå tänker ni, men det här är bra grejer ju? =D



Kommentarer
Postat av: KAROLIN

Hehe nej de va ja inte :) Kanske en dubbelgångare :)

2008-08-24 @ 13:56:41
URL: http://karolin87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0