utekväll

tjänna! kom hem för 30 minuter sen.. har jag hängt med mina homies, dvs. viktor matilda olivia andreas anton louise danne marcus millan och nathalie. för mysigt alltså! nej men det var trevligt att träffa alla igen, det var ett tag sen nämligen! sommarlovet börjar rinna iväg nu och snart är det dags för gymnasiet, buhu =( .. men just nu är det fortfarande augusti. närmare bestämt den 7e, vilket innebär att isabella fyller år. har dock hört att hon inte vill bli grattad, och detta av den enkla(?) anledningen att hon inte anser att alla ska bry sig just en speciell dag på hela året. visst hon har en poäng, men jag tror iallafall att jag tar och slänger iväg ett sms eller så, känner mig lite taskig annars, höhö =) nej nu ska jag chilla galet och sen sova. godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0