mitt nya liv liksom

sådär ja, ny duschad och klar!  =) imorgon börjar som sagt skolan på riktigt, vilket innebär att det här är sista dagen på den första delen av mitt liv, haha! har en hel del grejer som jag ska tänka på, och förändra, från och med imorgon. det är bara för mitt eget bästa helt enkelt, för att jag ska må lite bättre och leva livet lite lättare. haha. det tänkte jag att ni ska få ta del av, och medan ni läser kan ni ju lyssna på lite skön musik. craig david - walking away. åh, i mitt hjärta alltså =)

viktiga punkter i mitt liv från och med imorgon, here we go:
1. sluta äta onyttigt, främst på vardagar. inget små ätande och inget godis.
2. göra måltiderna nyttigare. typ gröt till frukost. och så no more junkfood liksom.
3. punkten över utesluter inte pizza och donken helt. bara mer sällan får det bli.
4. ge mer på träningarna, både tekniskt & fysiskt. kan behövas.
5. dricka mer vatten, bra för hyn och hälsan i övrigt.
6. vårda mina naglar bättre, såhär kan man inte ha det. =)
7. gå och lägga mig i tid. alla behöver vi vår skönhetssömn (a)
8. sola! man kan inte vara helt blek bara för att sommaren är över.
9. förbättring av bloggen. intressantare och roligare helt enkelt. mer bilder osv.
10. ge lite mer för skolan, alltså plugga och vara klar i tid, för att ha mer tid över. 
11. fånga dagen. göra saker och träffa vänner så mycket som möjligt, när man pluggat klart.
12. ta vara på helgen. träffa folk, festa, ha roligt all the time. men även tid åt familjen ;)
13. shoppa nödvändiga saker, och mycket kläder. inte alla pengar på mat & nöje!
14. hålla kontakten med alla gamla kompisar, så bra som möjligt. viktig viktig viktig punkt! 
15. spara små pengar som alltid går till små grejjer som tuggummi, godis osv. plötsligt
växer 20 kr i mynt till 300, walla! kan behövas om jag ska leva enligt planerna nästa sommar.

sen finns det ju hundra miljoner saker till, men det tar vi another time.
ska hoppa i säng nu, så jag är utvilad imorn (en av punkterna, se där)..  nattinatt cuties!



grym låt, aiiight?


Kommentarer
Postat av: Mathilda

Mina löften kommer också mest under hösten, nästan aldrig på nyår då dom egentligen ska lovas :D

2008-08-25 @ 15:52:13
URL: http://mmmaols.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0