hemma!

nu är jag hemma igen, kom hem klockan 5 i morse! resan var helt underbar och obeskrivlig! VILL TILLBAAAAAAKAAAAAAAAAAA! fyfan vad jag och stina led den sista dagarna. man lärde känna massa folk och vi hade det verkligen hur bra som helst. så det blev sjukt sorgligt när vi skulle åka hem. aja jag orkar inte ens beskriva allt för det kommer aldrig att gå och det är bara alldeles för deprimerande. men en sak är klar - minne för livet, bästa resan nånsin! .. vi ska fan tillbaka! om inte nästa år så om två. måste hälsa på alla, och bara allmänt vara där igen. det är en underbar stad med underbara människor, haha, och det finns inte något positivt med att vara hemma igen. buuhuu :'(
(bortsett från att jag saknat vissa dåra)





















LÄGGER IN FLER BILDER SEN, SKA PÅ TRÄNING. JIPPPIIII, KUL! NOOOOT. ingenting är kul i sverige ..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0