musik

godkväll alla söta! kom hem från sara för ett tag sen, var lite obehagligt att vara helt ensam på älvsjö station den här tiden. hallå, vart är allt folk? jag menar, visst att vissa jobbar och så men det var inte en enda kotte där, lite skumt tycker jag. iallafall.. kvällen tillbringades hemma hos sara. vi skulle träffa madde och anders, men anders ville uppenbarligen inte(?) så det blev inte av. men vi hade mysigt ändå! kollade på tv, åt glass och bara snackade. hur bra som helst, med rätt person liksom =) haha. imorn ska jag till farsta med stina, sen ska vi väl ta en sväng till willys, köpa godis och grejjer inför tågresan, och sedan bege oss till t-centralen för att möta upp resten av laget kl. 19.45 .. då bär det av till Umeå, kommer hem den 4/8. skriver imorn innan jag åker. nu ska jag ta det lugnt och lyssna på all min underbara musik som jag laddat in .. idag faktiskt. bjuder på en av dom,

Rascal Flatts - Fast cars and freedom
.. enjoy! och godnatt i förhand =)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0