bläääää

hejsan! idag vaknade jag runt 12 och segade hur länge som helst. sen åkte jag till stan med nicen. känns lite bättre nu, eller det gjorde det redan igår när jag fick träffa lite människor. var på fotbollsträning, så jag träffade några där, och sen på kvällen var jag med andreas och daniel. man kan liksom koppla bort allt då, om ni förstår vad jag menar. är man själv tänker man bara: jag vill tillbaka, jag vill tillbaka, jag vill tillbaka! och jag hatar det. det är väldigt frustrerande. men nej, vi ska fan kämpa för att få åka tillbaka dit, förhoppningsvis nästa sommar. men just nu får man nöja sig med sms och en väldigt dyr räkning. livet suger ibland..



ikväll ska jag hänga med denice igen, eller med daniel, vi får se vad som händer.
.. och ikväll tänkte jag också kasta in bilder på grejjerna jag köpte där nere =) cíao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0