uppdatering för v. 27

tjena! har inte bloggat på en hel vecka eftersom jag har varit på landet, gaaah! vet inte hur, men överlevt har jag iaf =) jag känner mig så jävla off när jag inte är här hemma helt enkelt, och okej nu ligger inte värmdö så jävla långt bort, det kan jag hålla med om, men det här är mer mot vaxholm och det är väldigt lantigt om man säger så, så det var tur att jag hade med mig millan måndag tisdag onsdag, och stina torsdag fredag lördag. thanks bruuds! .. nej men det var trots allt skönt med sol, bad, promenader, båttur, fik och allt annat mys. och i förrgår fick jag otroligt mycket färg. checka bilden här nere. haha sitter ju perfa inför imorgon, då jag åker till italien! .. vi ska till tropea i kalabrien södra italien, där jag var förra året, och jag längtar så jävla mycket. ska bli så jävla najs och jag ska fanimej steka sönder där nere. så ni vet det redan nu så kommer jag inte att blogga på 2 veckor, så länge det inte finns data där, u never know. skriver nog ett sista inlägg imorn innan vi åker också, vilket är på kvällen nån gång. menmen, här bjuder jag på lite bilder från den här veckan. enjoy!


jag och millzan in da raaain


jag på la playa, haha ironi


på bryggan


bryggan, grymt fin bild


hjärta dig


fin solnedgång, mindre fin julia


vackert =) hihi


stintu sweet


hahahahha så jävla crazy bild. kusin & bror i mini flytvästar, sääxy!


och så min otroligt sexiga bränna! .. som ska bort om endast 1 dag =)

________________________

och för alla som vill veta hur det kan se ut när jag packar, höhö




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0