heeeeeeeelllooooo

 hallojsan! vill bara göra klart för en sak. fine att det är sommarlov, men det ska tamefan kännas som det också så skärpning nu väderguden(?) ..  gårdagen spenderades iallafall med jessica och linda tillslut och vi gjorde inte något särskilt, bara var. eller vi satt mest och pratade och det är ju också skönt ibland, haha. =) jessi sov hos mig och vi kollade på the day after tomorrow, grym film som vi dock inte såg klart (så det får väl göras ikväll eller nått), och så drack vi te, vilket jag typ aldrig gör. haha wow. idag drog vi till farsta och plockade med oss millzon som också behövde åka dit, trevligt trevligt. nu sitter jag här och har precis pratat i telen med tessie i några år. den damen har alltid så mycket att berätta förstår ni, hihi love to her <3 ikväll får jag se vad som händer. kan bli precis vaaaaad som helst liksom. eller inte, haha nej men vi får väl se vad kvällen kan erbjuda.. något töntigt det där. cíao!

ps! sara, en fågel viskade i mitt öra att du saknar mig (a) .. och ifall du nu skulle läsa det här: saknar dig också sötnos! vi får ses snaart ju


Kommentarer
Postat av: sara

haha, saknade dig men nu när vi träffas känns det ju lite bättre (;

2008-06-25 @ 17:08:51
Postat av: julia

haha så bra :)

2008-06-25 @ 19:25:13
URL: http://juliagoes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0