lite pics

kom hem från stan nyss. har handlat presenter och allt vad det var med stina. ikväll är det väl matchen som gäller, får se vilka man ser den med. men tänkte jag kasta in lite bilder här som ni kan få kolla på. jätte roligt liksom


stan med emma och millan, ett tag sen men iaf


bad på stinas land - hemskt


lunch/middag hos tessie =)


look like a fuckface men whatever, hos tessie =)


fotboll hos viktor. hm, gea är en otroligt spännande fotograf eller vad säger ni?


och jag är nästan lika spännande.. här har vi stina, today =)


mina efterlängtade skor som jag köpte idag. lite knasig bild I know


och så sist men inte minst .. min goda frukost som jag skulle slänga in här, hah:


Kommentarer
Postat av: Mikaela

Jag möter dig imorgon runt 12, tar du med frukosten då?

2008-06-28 @ 18:50:19
URL: http://livetenligtmikkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0