min dag

jag vaknade hos stina och begav mig in till staden för att shoppa lite grann. handlade 2 linnen, 1 par shorts och 2 diadem för 153:- väääärsta fyndet jö! .. var där till halv 4 då stina skulle på bio, så jag mötte millan och therese, kollade lite till och åkte sedan hem till T för att äta lunch. pasta och tonfiskröra, riktig delikatess måste jag säga! millan åkte hem och jag var kvar hos tessie ett tag. vi ringde och bestämde träff med clark och åkte sen hem en snabbis. åt, duschade mm. efter det drog jag och mötte clark och tessie i svedmyra och åkte till örby. mötte jesper, marcus, danne, joel och danny och vi drog till donken. chillade där ett bra tag och lyssnade på dannes alla miljoner skämt som tydligen bara vissa förstår, HAHA.. tessie var ganska bored och drog hem efter ett tag, eller kanske till karlaplan vettefan hur det blev med det =) .. jag hängde iaf med boysen ett bra tag och vi gjorde massa buuuusiga saker som jag inte kan berätta asså, topphemligt liksÅm. ska kolla klart på the day after tomorrow, chilla framför datan och äta vindruvor. najs najs najs. vad mer kan man säga? imorn ska jag tamefan ut och jogga. röra på mitt FETA fläsk, innan jag gör något annat. det är ett måste ffs. men godnatt på er mina 9 000 läsare. kyss och smek i rymdraket <33333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0