summer 08 wiiiieeeehooo (=S)

tjohejsan, det var ett tag sen! orkar självklart inte dra i minsta detalj allt roligt som händer i mitt liv (ironisk) men ikväll har jag iallafall suttit hemma med grabsen + johanna och kollat på sverige - spanien som vi ju alla vet hur det slutade. tråkigt och framför allt grymt störande med det där jävla målet där i slutet, inget mer med det. men nu ska jag väl sova eller nått. imorn spelas vår sista seriematch för i "vår", mot norsborg, och den hoppas jag att vi vinner! trots att jag är helst sjukt otaggad på fotboll nuförtiden, sorgligt men sant! aja här kommer lite kort om de närmsta dagarna:

i torsdags hade jag fotbollsträning och på kvällen var jag med emma sara och millan, mysig värre! och igår, eller rättare sagt i fredags eller i förrgår eftersom klockan är 00:24) var jag i stan med -||- på dagen. på kvällen åkte jag och millz till landet och chillade galet, och idag (eller ja, igår) åkte vi hem ganska tidigt pågrund av vädret. jag var då i farsta och handlade lite med mamma, och jag fick ganska mycket kläder för mina betyg, wiie! (som om dom var så märkvärdigt bra liksom) 

sen sist men inte minst tänkte jag bara meddela att jag åker till hälsingland på tisdag och stannar där till söndag för att fira midsommar, då kommer jag att skriva ännu mer sällan än vad jag redan gör. omg! sakna mig inte för mycket om ni nu fortfarande läser min blogg vilket jag inte tror. buuhuu, men cíao cuties!


Kommentarer
Postat av: paandri

okej, då vet jag!

2008-06-15 @ 15:24:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0