ajdsaijfsfk

vaknade vid 2 idag, hemskt jag vet. chillade vid datorn, kollade gymnasiegrejjen. nu är det klart. jag ska gå på sjödal i huddinge. ingen kommentar. jag snackade lite med folk om vart alla skulle gå och sen åkte jag och handlade mat med mamma, klockan var ju redan runt 6. så åt middag, sen kom millan hit. vi drog till lucas och hängde där. inte direkt fest. snarare chillkrök, som det så fint kallas. vi var iaf där ett tag, tills grannar kom och allt vare va, då hände det inte mycket så jag och millan följde med danne viktor viking och gea till viking och gjorde nada där istället. sen gick jag millan och danne hem till mig och myste lite. nej men vi snackade till kl 2 då vi cyklade med millan hem. det var ju min kväll, inte speciellt märkvärdig men.. sommarlovet har varit ganska segt hittils, hoppas det blir lite mer .. fartfyllt. godnatt

Kommentarer
Postat av: Anonym

vilken linje? :)

2008-06-28 @ 12:56:16
Postat av: julia

sv: sam-beteende ;d

2008-06-28 @ 13:35:16
URL: http://juliagoes.blogg.se/
Postat av: Anonym

mös! hihi heter det inte myste? :p eller är jag helt sajko?<3

2008-06-29 @ 02:27:03
Postat av: Millan

ah ddet var föresten jag som skrev det ;)

2008-06-29 @ 02:27:25
Postat av: julia

jo det heter myste, men palla ;d

2008-06-29 @ 12:54:29
URL: http://juliagoes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0