chill hos mill

hejsan! idag slutade jag plugget 13.45 och sprang typ det fortaste jag kunde till pendeln, som jag självklart missade, men jag tog bussen istället och åkte till kärrtorpgymnasium för att träffa millzan. väntade på att hon slutade och vi åkte sedan hem till henne. kollade på tv, snacka, åt och bara chillade, alltid najs. nu har jag precis ätit och sitter här i väntan på att klockan ska bli 19.45. har nämligen fys då, vilket jag inte ser fram emot ett minsta dugg. dessutom slutar den 21.30 vilket är fett sent ju. är så jävla otaggad, men vad gör man inte? och jag kan fan behöva det, hehe. nu gäller det bara att hålla sig vaken tills dess, annars kommer jag bli sjukt seg. aja cíao på er


snyggsnygg pic från i lördags. roligt hade vi


Kommentarer
Postat av: Malin

snygg bild :D

ser kul ut :D

2008-11-19 @ 08:36:21
URL: http://selmalin.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha fy fan va vi (jag) ser ut usch!!!!

2008-11-20 @ 17:12:46
Postat av: Anonym

//lina

2008-11-20 @ 17:13:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0