kväll 4 på drömveckan - haha tjatig rubrik I KNOWWW

halloojsan. precis färdig med min älskade uppsats. har inte direkt arbetat konstant och därför tog det en jävla tid, men nu är den klar att skriva ut iallafall! imorgon är det freeeedag kära vänner. lycka, eller vad säger ni? som pricken över i:t får vi pannkakor till lunch. och ni vet vad jag tycker om det! =) nej nu ska jag försöka hinna några sidor i engelskaboken som aldrig verkar vilja ta slut. sov så gott


en gång tävlade jag och lina med resten av skolan om vem som kunde sitta kvar längst i matsalen.. vi vann! fast å andra sidan var det bara vi som visste om tävlingen


Kommentarer
Postat av: Annonsera gratis

På onsdag öppnas en ny blogg. En köp och säljblogg!

Har du någonting som du vill bli av med, släng in en annons helt kostnadsfritt!

Självklart kan du göra fler än en annonser!

Eftersom det är gratis så har du ingenting att förlora!

Lycka till!

2008-11-28 @ 00:43:59
URL: http://annonsera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0