söndagsöndagsöndag

shobre! håller på att städa mitt rum för fullt, inte likt mig liksåååm. damsög nyss upp mina strumpor till och med! yeah, duktigt =P  när jag är klar med detta ska jag nog ta en magnum och njuta av helgens sista timmar, för från och med imorn är det slanka linjen som gäller, och en jävla massa träning. man måste ju bli back on track igen, höhö. ser dock inte fram emot vår fys på onsdag. boooring. aja, ni får ha en underbar söndagkväll! (överdiven?kanske) hihi


The Archies - Sugar, Sugar
bästa städlåten, haha

Kommentarer
Postat av: FEBB

fan va längesen! <3



tack sötnos, väldigt enkel outfit idag!

2008-11-16 @ 22:39:55
URL: http://febb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0