god morgon!

fredag idag, wiie! efter skolan ska jag hem direkt och sedan åka iväg med mamma för att köpa en ny plattång, samt lämna tillbaka en hårmousse hos min frisör (knappen funkar inte - otroligt störande).. när jag kommer hem vet jag inte vad jag hittar på. mamma tycker att jag ska vara hemma ikväll eftersom jag aldrig är det, och eftersom jag inte ska följa med dom till landet imorgon utan istället gå på fest hos sara =) men vi får se hur det blir med den saken, går säkert ut iallafall. nu måste jag rusa. pusshej!


Kommentarer
Postat av: Cilla

Hej! Gå in på min blogg och bli medlem på gratisklader.se, klicka dig vidare genom min länk! Du kan få presentkort på Hm eller Gina Tricot!Det är jättelätt att samla poäng =)!



Mvh Cilla

2008-10-10 @ 14:54:34
URL: http://cilla2007.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0