HeeLloO

hola! kom precis hem så nu passade det att skriva ett inlägg. idag har jag hunnit:
- gå i skolan. bara 2 lektioner men iallafall!
- plugga engelska, grammatik. duktigt av mig
- åka till skogås med mamma och byta min hårmousse.
- säga åt pappa vilken plattång jag ville ha (hoppas han har köpt den).. då blir jag verkligen
happy

ikväll vet jag inte vad jag hittar på. tror jag stannar hemma eftersom nu mamma ville det, men annars kanske jag träffar nicen eller något. puss sötisar


har tyckt att det känns lite ute att köpa uggs nu, men tror ändå jag känner mig tvingad till att göra det. tänk vad mysigt senare i vinter när snön faller (om den nu någonsin kommer att göra det i det här landet).. dom är liksom trots allt alldeles för söta och mysiga för att inte inhandlas. eller vad säger ni?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0