jeansjakt

god kvällers! kom precis hem från sophie, har bara chillat där med lite folks, dvs. stina sassa sophie fiffi sara och emma. trevligt trevligt. iallafall, idag på dagen åkte jag in till stan och mötte stina runt halv 4. var inne i as många affärer och tror fan jag testade alla jeans i hela sthlm, men kunde inte riktigt bestämma mig så ska in dit imorn igen. blääe.. men en lite rolig sak som hände när jag skulle lägga undan ett par jeans på åhléns city, värd att nämnas:

jag: hej, jag tänkte lägga undan dom här
hon i kassan: okej, vilket namn?
jag: Julia
hon: Julion?
jag: nej, Julia
hon: Julio?
jag: nej JULIA
hon: aha, förlåt (utan ett endaste leende)
jag: hehe *asg asg asg*

HAHAHAH fyfan va jag garva. ett tag trodde vi att hon skämtade..ofta jag skulle heta Julion? vad är det för jävla namn liksom?

aja.. nu ska jag ta och hoppa in i duschen, sen är det sängen som gäller. godnatt!



Kommentarer
Postat av: Denice

vad gör du? :)

2008-10-29 @ 16:04:31
URL: http://denicethunberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0