måndag

hej hej hallå. måndag igen, ny vecka. idag har jag känt mig väldigt seg. har haft ont i huvudet och bara varit allmänt trött . men jag lisa och lina gick iallafall i  lodar kläder hela dagen. (dvs. mjukisbyxor och tjocktröja), det var skönt! hade inte haft mjukisbyxor i skolan på typ ett år så kände att det var dags för det, haha. sen hade vi ju engelska prov också. jag kan inte säga om det gick bra eller dåligt, kan ha gått vilket som. men fick iaf reda på att jag tydligen missuppfattat en av uppgifterna, inte sådär jätte kul. men jag hoppas att hon fattar, haha. nu är det iallafall ur världen! .. imorgon har vi skolfoto nr.2 (till katalog för alla skolor i huddinge) oj vad taggad jag är. inte. vet inte vad jag ska ha på mig heller för den delen, menmen det blir nog bra!.. nu ska jag tagga.. såhär ser resten av min kväll ut:

- pressa i mig 3 liter vatten (måste få bort huvudvärken)
- duscha
- äta middag
- kolla igenom bokdiskussions-frågor till Kim Novak lalal
- tv & datan.
-sova, tidigt



har föresten varit med linda och köpt ett 10 ggr-gymkort idag. vi ska testa hur det är och om vi gillar det, så får vi se om vi köper kort sen =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0