plugg, städ & träning

tjena tjenixen! känner mig ganska stressad för tillfället, lina och manne gick nyss och jag ska hinna städa och plugga innan kl. 5 då jag har träning. blääää. gårdagen var rolig faktiskt. jag och lina kom till sara runt 18.45 och då åt vi och var där ett tag. hur majsigt som helst. senare skulle vi dra till en fest i vårberg. men på bussen dit mötte vi manne som skulle till alicia, så jag och lina följde med dit istället. vårberg liksom, 40 minuters resväg + en säker död, typ. vi har inte sådär jätte taggade. men vi hade iallafall roligt hos alicia och drog väl därifrån runt 12. åkte hem till mig och chillade, sedan somnade vi sött. wie.. men nu måste jag verkligen städa. cíao!


Kommentarer
Postat av: MALIN

låter mysigt :)

2008-10-12 @ 16:27:17
URL: http://onestar.blogg.se/
Postat av: Melina

mys:)

2008-10-12 @ 17:42:28
URL: http://mmelina.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0