tisdag

gaaah! äntligen klar. kan ju säga att jag är riktigt stolt över mig själv. kom hem runt 14.15 idag, och satte mig då för att gå igenom lite matte. vi har prov imorn nämligen. jag satt där flitigt i ungefär 3 timmar tills linda kom hem. då packade jag väskan och så åkte vi till högdalen för vårt första träningspass, woho =) vi körde pilates. kände att det var en bra start, speciellt när jag inte kände mig i toppform (hade fortf. ont i huvudet). och vad tyckte vi? jo, det var kanske lite segt, speciellt i början, men det var faktiskt skönt, och vissa övningar var riktigt jobbiga!.. iallafall, efter träningen åkte jag hem och åt middag, sedan satte jag mig med matten igen, och blev klar nu. inte någon tv, inte någon data. bara plugg. shiaat jag börjar ta tag i mitt liv. hahah. nej men jag kända att jag inte hade någon aning om ifall jag kunde allt vi kommer ha prov på, och det är liksom imorgon. så jag gick igenom precis allt. och det känns som att jag fattar allt nu. synd bara att jag kommer få hjärnsläpp imorn när jag ska skriva. men that's me. då har jag iallafall gjort mitt bästa ;)

jaja. nu ska jag smida lite planer med mina kära vänner, sen ska jag sova.
börjar 11.00 imorgon och har provet, sen får vi gå hem! vi har nämligen resursdag. najs


hahahhaha. kan inte sluta garva när jag ser denna. vi fick den av prästen i lördags när vi hade vårat såkallade jag-och-laget-möte (nej, det är inte frivilligt och jag har ingenting med detta att göra egentligen. tror inte på gud osv) men iallafall. vi kom dit och det första dom säger är "vi vill börja med att ge er varsin sånhär, för det är precis vad vi tycker att ni är. änglar" .. HAHHA men ni hör ju själva. och yeah right liksom. hon kan ju inte direkt veta om jag är kriminell och har försökt tända på hennes hus, och så kallar hon mig ängel hursomhelst? men det är väl bara att tacka och ta emot ;)


Kommentarer
Postat av: Melina

hah,rolig reflex.

2008-10-15 @ 10:02:35
URL: http://mmelina.se
Postat av: Emilie

Hihi, sött rexlex! :)

2008-10-21 @ 16:09:37
URL: http://emiliel.blogg.se/
Postat av: Emilie

sv: Haha, nej, jag gillar den :) Bra med reflex! :)

2008-10-22 @ 15:01:56
URL: http://emiliel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0