sunday? snarare rainday

hello alla glada. söndag idag, har precis fixat mig klart. vaknade upp hos denajsy vid 10.15 (då klockan egentligen bara var 09.15, wie) vi köpte frukost och sen drog jag mig hemåt. ska iväg och fika med sassa stina och millan om ett tag. lär bli café 60, the place to be. haha nej men ska blir roligt att träffa dom gamla brudsen, var ett tag sen. efter det ska jag hem och käka middag och senare ikväll får jag se vad som händer.

gårdagen var ju sisådär. det började mysigt med hämtmat från santorini kolgrill. gea kom förbi och vi satt och snackade. jag och lina var proppmätta och efter maten fastnade vi framör tvn. stirrade på förlossningskliniken i kanske 20 min (vilket var 20 min för mycket) och var bara allmänt sega. sen drog gea och tillslut pallrade vi oss ut och mötte nicen. drog en sväng till liljeholmen. fest. ganska segt. drog hem. trött som en gris. sov. ungefär så såg min kväll ut igår =) men nu ska jag tagga. c-ya


förra lördagen. tjejmiddag hos linda. schyssta drinkar


Kommentarer
Postat av: N A T A S C H A

mums för drinkarna :) !

2008-10-29 @ 23:06:43
URL: http://taschaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0