back on track!

tjenixen people! för någon månad sedan sa jag ju att jag tänkte ta en paus här för att sedan börja skriva igen när skolan börjar, och för en gångs skull i den här bloggen ska jag faktiskt hålla det jag lovar. idag var första skoldagen efter det 10 veckor långa sommarlovet! blandade känslor skulle man väl kunna säga. kul att träffa alla och skönt att komma tillbaka till rutinerna, men samtidigt kan jag inte låta bli att känna mig en aning stressad inför vad som väntar nu i 2an. jag har iallafall lovat mig själv att satsa mer på skolan och verkligen försöka göra mitt bästa. schemat var iallafall helt okej bortsett från mina fredagar som antagligen kommer vara rätt tuffa framöver. gay! för övrigt är jag sjuk så ska inte träna ikväll, men ska ändå dit och titta. puss på nosen 


enda icke-misslyckade bilden jag tog idag så antar att den får representera dagen, haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0