onsdag

tjabba tjena! haft en bra dag? min har varit rätt chill faktiskt. började skoldagen vid 9.45 med lite tråkig sam, och avslutade den vid 2 efter att ha samtalat lite med ettorna som börjat. vi gav dem kloka råd om skolan osv. hehe sajjk. efter skolan åkte jag iallafall in till stan med lisa för att köpa ett 12-ämnes block som det så fint kallas. blev även ett besök på donken samt ett i kiosken. nej usch vill inte prata om det haaa. imorn fyller iallafall min lilla älskling 17 bast, stor flicka med andra ord! det ska vi fira på lördag vilket förhoppningsvis kommer bli sjukt kul. nu ska jag fixa lite saker och sen hoppa i säng. börjar 11 imorn så det blir en smaskig sovmorgon för min del, hah. puss på er


ilaf lyckades fånga mig på bild idag. sexig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0