1 december

hello people. kul att jag skrev värsta inlägget och råkade trycka ner sidan, yeeeeah! idag hade jag iallafall bara en lektion i skolan, men störd som jag är stannar jag självklart kvar i skolan i 3 timmar tills klockan blev 4 så jag kunde gå till um, haha. satt och snackade skit med lisa och nikita och var även med på deras kör, haa. efter um åkte jag och lisa hem till mig och bytte om, sedan bar det av till gymmet. när vi var klara där åkte vi hem till mig, trötta som fan, och gjorde maaat (a) nu sitter jag och ångestar mig över hur mycket plugg jag har. ändå gör jag inget åt saken för. jag. pallar. inte.

btw så är det första december idag vilket betyder att man ska ha julkänslor *undrar vart mina är* .. men tänkte iallafall försöka skapa lite julstämning genom att ta denna bild av hanna, från lilljulen förra året.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0