dödstrött

hejhej. känner att mina inlägg blivit allt sämre på senaste tiden, sorry för det =P den här no:n har tagit all min energi antar jag, haha. sen har jag haft fotbollsträning/fys ikväll också, så har inte hunnit skriva. var iallafall riktigt skönt att röra på fläsket efter ca en veckas vilande, höhö. imorgon då, då är det den efterlängtade fredagen! detta innebär iofs simning, no prov och en lång dag med hemgång kl.4. MEN SEN ÄR DET LOOOOV! LOV LOV LOV! gud vad jag ska njuta av det alltså. wiho. aja, nu ska jag nog krypa ner i sängen och sova gott tills klockan ringer imorgon 07.30. godnatt på er


jag längtar till sommaren. mer än någonsin!


Kommentarer
Postat av: Natalie

Svar: Tack :)

2009-02-20 @ 13:01:50
URL: http://nst.blogg.se/
Postat av: Dress Like a Princess

Ååh ja vill också ha sommar NU :)

2009-02-27 @ 11:12:21
URL: http://dresslikeaprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0