give me some kan jang

hejsan alla sötnosar! träningen gick prima idag, jag och linda hade roligt som vanligt. särskilt kul var det ju när jag skulle testa hur snabbt löpbandet kunde gå, slår fan vad om att jag sprang i 180! =') höll på att ramla av där ett tag. haha fan va vi garva. iallfall, nu ikväll har jag varit ute på äventyr med lina och lisa. vi skulle på hockeymatch, men det blev ju riktigt misslyckat måste jag medge. jaja, det var trevligt ändå.. hade för övrigt börjat fundera på om jag fått halsbränna eller något.. men plötsligt slog det mig att jag faktiskt har ont i halsen, på riktigt. det är ju fan scary, jag har klarat mig ifrån att bli sjuk så länge att jag totalt glömt bort hur det känns =/.. aja, det går förhoppningsvis över om någon dag. vi ska ju till kungsberget på torsdag vafan! .. bäst att jag går och lägger mig. godnatt! =)


love ya hun'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0