cause I love panncakes

god kvällers! hur seg dag som helst och kom hem runt halv 5. kollade på oth och sen pallrdade jag mig till högdalen och handlade på kicks. hade nämligen glömt pengarna i morse så kunde inte handla efter skolan. iallafall, nu har jag precis ätit middag och sitter och överväger om jag ska gå ut och springa eller inte. jag åt ju trots allt 9 pannkakor idag i skolan (vann vår pannkakstävling, vilket iofs inte var speciellt svårt med tanke på att alla andra sög) hehe kalla mig TjoOcKiiszZ men jag älskar pannkakor. nej men seriöst, ska jag springa eller inte? ja eller nej? .. jo jag tror jag tar och gör det. mässvarvet är inte så långt ju. so long!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0