dags för uppdatering

hello people! som ni märkt har jag knappt uppdaterat något alls den här veckan men har inte pallat. orkar egentligen inte göra det nu heller för är så sjukt jävla trött så det finns inte, känns som jag inte sovit ett piss i natt vilket kan bero på en viss person som ringde och väckte mig halv 6 imorse -.- hade dessutom träning för ett tag sen. men kan ju ta och dra min helg lite kort. i fredags chillade jag bara hemma med johan och igår var jag hos manne med resten av grabsen, alltid lika kul att träffa dom, gör ju inte det så ofta längre.. sen begav jag och lisa oss iallafall till huddinge vilket resulterade i ett fyspass, haha dont blame me lisa (a) sov hos johan och drog därifrån runt 1 idag. har inte gjort så mycket mer än tränat idag, ångestångest. faaaaaaaan vaaaaaaaad jaaaaaag mååååååååste pluuuuuuuggga. problemet är att jag är alldeles för trött för att göra det nu så nej jag får väl försöka plugga in allt vi ska kunna på det där helvetesäckelspanskaprovet imorn. wish me luck. pusshej

  
gårdagens vackra bilder. våran tacoköttfärs är fan värd att lägga upp. tror det är 7 pers som ätit av den när den här bilden togs. snacka om att aldrig ta slut? :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0