fredag!

shululu, äntligen fredag! vaknade imorse redo att gå till skolan men insåg sen hur otroligt yr jag var, så sket i det. blev en till dag hemma i sängen tills min fantastiska vän linda kom och gjorde mig sällskap. fika hade hon med sig också (: lite senare tröttnade vi på att sitta inne så vi tog en tripp till farsta. vadå, är man sjuk behöver man komma ut, åka och dricka te någon annanstans än hemma samt shoppa lite, right? ;) det var iaf precis det vi gjorde. köpte en t-shirt, en tröja och en klänning, så nu mår jag genast bättre. sved lite i plånkan dock, men who cares. ikväll då.. har inte ont i halsen längre så ska träffa johan senare efter hans match :D men tills dess vet jag icke vad jag ska göra. pappa har whiskeyprovning här hemma så ska väl gå upp och ta en stänkare eller nått. höhö. nej men väntar på att dom ska hämta maten vi beställt, hungrar fan ihjäl..


22 spänn för en brännskada, men that's lifeeeee haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0