lördag

tjenixen. vet inte vad vi jag och lisa höll på med igår haha ;) vi letade fest som helt desperata men allt sket sig och när vi tillslut fick komma på en i gullmars hade vi redan installerat oss på café 60, så icke. kvällen slutade iallafall hemma hos johan för min del, efter många om och men. idag var jag på shoppingtur i högis med lina och linda, sajjk. kom hem runt 4 och sen dess har jag bara fixat mig samt försökt börja packa inför imorn, åker nämligen till Barcelona då! men nu ska jag gå upp och hjälpa lisa med maten, undra vad mästerkocken hittat på! lina kommer även hit och senare bär det av till rebecka som har födelsedagsfest. hoppas på en rolig kväll ;)


grattis toplessrebecka! :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0