softish

Pryl du inte kan vara utan: min ipod
Lyx är?: ett riktigt nice hotell
Vad gör dej förbannad: folk som går bakom ryggen, ljuger och tar en för givet
När grät du senast: grät på riktigt gjorde jag i torsdags
Kram eller puss?: den var jävligt svår men puss tror jag
Hyrfilm eller bio? beror på med vem :)
Kan du förlåta någon som sviker ditt förtroende?: ja, men förlåta är inte att glömma
Finns det någon du ogillar starkt?: ytterst få
Är du bra på att lösa konflikter el. är du konflikträdd?: löser nästan för mycket
Om någon trycker ner dig, vad gör du då?: tar ingen skit! nej jag ska vara ärlig, blir ledsen
Vilket jobb skulle du aldrig kunna tänka dig ta?: obducent
Om du hittar en femma på gatan, plockar du upp den?: nej jag lämnar in den till polisen.. wtf?
Vad är det första du tänker på när du vaknar?: vad är klockan?
När blir man vuxen?: när man får bestämma saker själv och inte bara är "stor dog att hjälpa till hemma"
Äter du fiskbullar?: typ aldrig men det är inte så dumt ändå
När klippte du dig senast?: alldeles för länge sen
Mc Donalds/ Max eller Burger King?: shit the same men pommes är bättre på BK
Dammsög du bakom soffan sist du dammsög?: har ingen soffa i mitt rum så nej he he
Är det ordning eller oreda i dina byrålådor?: oreda är bara förnamnet
Kan du dricka mjölk som "gått ut" för 3 dar sen?: dricker inte mjölk
Vad BORDE du göra istället för att sitta och svara på frågor just nu?: inte ett skit, väntar på lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0