redo att möta vuxenlivet

hemma efter en härlig och välbehövlig helg i småland! vill tacka mina tjejer för ett riktigt bra avslut på denna sommar, om det inte låter allt för hemskt att säga så. nu är det dags för verkligheten att komma ikapp och det är även dags för mig att ta tag i mitt liv och min framtid. jag känner redan nu att detta kommer att bli en höst med otroligt många bollar i luften och jag vet att det kommer att bli slitsamt och krävas mycket planering, men också att det kommer bli jävligt kul. imorgon ska jag inhandla en kalender och sedan besöka södertörn högskola för inspark 2011. min höst kommer att bestå av turismlinjen, jobb, träning och körkort. here I fucking come, jag är taggad!!!!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0