godkvällers!

hemma från min fina och äldsta vän linnea och hennes studentfirande, grattis igen bebi. för övrigt är nästan en hel arbetsvecka avklarad och jag börjar vänja mig vid tidiga kvällar och tidiga mornar (skulle nästan kunna säga att jag trivs med det). börjar dock bli riktigt jävla taggad på att komma igång med träningen igen så ser fram emot nästa vecka då jag kommer ha tid med det också. hehe även om det i denna ålder kan vara svårt att veta vad man ska göra i framtiden kan det alltid vara bra att ha kortsiktiga mål/saker att se fram emot. här är några av mina:

- komma igång med träningen
- tjäna massa pengar
- spara ut mitt hår
- ta körkort


Kommentarer
Postat av: linn

härligt med lite mål i sikte!

2011-06-19 @ 19:22:13
URL: http://drivkraften.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0