glädje

glädje är olika för alla, och just nu är iallafall jag så jävla glad! :D för vi har inget matte prov imorgon och det betyder att jag inte behöver plugga ett skit. det är något som är värt att fira och därför har jag gjort det lite smått med lussebullar, pepparkakor och choklad. för övrigt så har dagen vart skön. först var vi i sjöstadshallen och spelade fotboll, innebandy och volleyboll i 2 timmar, sen åkte vi till skolan och åt. efter det hade vi idrott (volleyboll igen) och efter det var det kör. hur chill som helst. ikväll ska jag bara ta det lugnt och njuta av att läxor och alla annan skit är slut. men nu ska jag se OC. heeeejdå! :)

image58

haha hur töntigt som helst, men iallafall..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0