heeeeeeej

hej. jag har inte bloggat på tusen år jag vet men ärligt talat så har jag inte lust. när det blivit jullov och jag blivit av med skolan så ska jag bättra mig. men just nu, nej. idag har det inte hänt något speciellt. jag gick mest runt med millan och ellen och töntade mig. så snackade vi rätt mycket om någon. men denna någon är ett frågetecken för tillfället. och jag ser inte fram emot morgonbitti. kvart över sju vid sturebys t-bana. JIPPI verkligen. aja, här är iaf någon tråkig grejj som jag tog från mikkans blog. kan ju göra det för jag har ändå inget annat för mig..

skriv ditt namn med lillfingret: julia
skriv ditt namn med armbågen: julia
skriv ditt namn med pannan:j87opl
skriv ditt namn med foten: julia
skriv ditt namn med näsan: juliaz
skriv ditt namn med örat:  vgt0+p
skriv ditt namn med munnen:  j8loia

sådär ja. det gick ju jättebra! :) nu ska jag packa väskan tills imorgon sen ska jag typ sova. cíao!

Kommentarer
Postat av: anna

vad ska ni göra så tidigt? :O

2007-12-10 @ 23:05:43
Postat av: jullz

haha vi spelade fotboll,innebandy och volleyboll i sjöstadshallen. det fanns typ ingen senare tid! ;d

2007-12-11 @ 15:41:53
URL: http://juliagoes.blogg.se
Postat av: anna

haha fett jobbigt ;b

2007-12-11 @ 19:03:42
Postat av: jullz

ah lite haha, men det va rätt kul! :)

2007-12-11 @ 20:54:10
URL: http://juliagoes.blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0