lördag

hejsan! igår var jag med stina. vi chillade mest, och jag övade gitarr som en galning. boring, men ett VG i musik skulle inte skada. imorse såg vi julkalendern, och den va sämst HAHA! ikväll ska jag va med nicen för första gången på tusen år känns det som. mysigtmysigt. och imorn ska vi sälja godis/städa med skolan för att tjäna pengar. roligt värre. och föresten så har jag har ett problem. det är förta december och därmed bara 24 dagar kvar till julafton, OCH JAG VET INTE VAD JAG ÖNSKAR MIG? förutom en mobil dårå. är det bara jag som tycker det är så jävla svårt att komma på vad man önskar sig? aja, nu ska jag fixa mig. hejdå!

image53


Kommentarer
Postat av: ellen

mobil är ju alltid en början! jag ösnkar mig inte ens det..

2007-12-02 @ 02:08:50
URL: http://LNLN.blogg.se
Postat av: Lina

vilken mobil vill du ha? :)

2007-12-05 @ 21:31:34
Postat av: jullz

svar lina: jag vet inte riktigt. beror på om jag ska ha kvar mitt 3 abonnemang eller inte. men typ sony ericsson W910 eller K770i kanske. får se :)

2007-12-05 @ 22:23:34
URL: http://juliagoes.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0