stan

gårdagen tillbringades på donken tillsammans med millan, gea, danne, viktor, filip, alex, carro och ellen. väldigt trevlig avslutning måste jag säga. vi var där i flera timmer och sen sov jag hos millan. gick upp runt halv 11 och fixade oss. sen åkte vi in till stan för att köpa julklappar. där mötte vi också emma. sen gick vi runt i stan väldigt länge (kändes det iallafall som för jag fick as ont i fötterna). vi köpte klart våra julklappar och sen åkte vi hem. ikväll får jag se vad vi hittar på. ska iallfall vara med millan, och vi kanske tar en sväng till manne eftersom han ville det så gärna, men får se :D nu ska njuta av lovet ;d sen äta och efter det ringa millz. ha en trevlig torsdag kväll för det ska jag ha, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0