torsdag

hejsan alla glada! nu är 13 december också snart över. allt går verkligen fort. känns som det nyss var höst, men det är vinter. eller är det verkligen det? man lir ju lite osäker med tanke på att det inte är någon SNÖ. ingen äkta vinter utan snö, så är det bara. iallafall så hade vi luciatåg idag och det gick väl bra. finns inte så mycket att berätta om det men det togs lite knasiga bilder som jag eventuellt lägger upp senare ikväll efter min träning som jag kanske/kanske inte ska gå på. och om millan för det första är så snäll och skickar dem till mig så..
Åh, snart är det lov också, och jag kan inte beskriva min längtan. fyfan va najs. jag ska verkligen försöka göra det bästa av det här lovet. det är sista chansen innan det blir seriösa tider, och då menar jag seriösa. vårterminen kommer verkligen bli hemsk känner jag. råplugg varje dag eller vadå? aja nu ska jag inte skriva mer om det, det gör mig bara deprimerad. ska kila, ska se OC som börjar ungegfär.. nu. tja!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0