rastlös eller nått?

aa asså egentligen kan man inte uppdatera såhär ofta javet, men nu gör jag ett undantag eftersom jag inte kommer skriva något mer ikväll. ska duscha om 5 minuter, efter det kolla på anna pihl som slutar 21.00, och då ska jag kolla på någon film och sen sova. mycket mysigt =) imorgon ska jag sola med millzan efter skolan, eftersom det inte blev av igårkväll. sen ska vi väl kanske göra något annat och förhoppningsvis se gossipgirl (vi brukar göra det på tisdagar, men får väl se om hon vill/kan) sen senare på kvällen är det fotbollsträning som gäller, najsigt värre! men nu som sagt, duschen väntar. cíaaaaao! =)

Kommentarer
Postat av: Emma

svar: gaaaaaah! Julia! Hur fan hittade du min blogg? Fifan va pinsamt :p

kram

2008-04-07 @ 20:25:16
URL: http://EEMMAASS.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0