hemma från gotland

hejsan! äntligen hemma igen =) egentligen skulle vi ju åka hem imorgon, men eftersom det tydligen blir storm då vilket skulle innebära att våran båt inte skulle gå förens på kvällen, så tog vi båten idag istället. skönt att vakna hemma imorn! .. iallafall, veckan i vsiby har varit jättemysig! det var ju inte direkt högsäsong nu när vi var där, men det var inte helt stendött heller för er som trodde det. på dagarna har vi mest chillat, kollat i affärer, fikat, cyklat osv., för det har inte precis varit stekande varmt om man säger så, och gotland är ju för övrigt väldigt blåsigt. visst, en aning segt vissa stunder, men förmodligen väldigt avslappnande, och bättre än för vissa andra som redan börjat skolan - haha.. sen på kvällarna har vi givetvis hängt med folk.. (bl.a. från gotland, östermalm, norrtälje, uppsala ) aja, orkar inte skriva allt vi gjorde, men vi har i varjefall skaffat oss minnen för livet. vissa jätte bra, andra mindre bra. nej men det finns helt enkelt saker som man skulle kunna gå in på mer eller mindre än andra. och du förstår vad jag menar denice. =) whatever, nästa år åker man iallafall dit själv med ett gäng polers och då blir det party kan jag säga! huset vi hyrde ligger nämligen väldigt centralt, och är förhoppningsvis tillgängligt nästa år. jag bangar inte på stockholmsveckan! nån som är på? (a) haha, vi får väl se. för det första - need some cash! .. iallafall, ska inte bli tjatig men vi har haft det bra, vilket jag hoppas att ni också haft. har inte shoppat speciellt mkt men kom iallafall hem med en fin grå kofta från hm. lägger in alla bilder imorgon och kastar förmodligen in en bild på den då också. nu ska jag duscha och sen sova - I MIN SÄNG =D ..  vi hörs imorn. puss puss

Kommentarer
Postat av: M

ett M är ett M...

2008-08-17 @ 01:41:21
URL: http://mittlivsomgeni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0