seg dag

yo! kom nyss hem från skolan, usch vad hemskt att sluta såhär sent. dagen har varit väldigt seg. började ju som sagt 11.15 med engelska. man skulle skriva ett brev till läraren om sitt förhållande till ämnet osv. efter det hade vi matte och sedan var det håltimme medan spanska steg 1 hade lektion. segt som bara den så jag och några tjejer i klassen drog till donken för lite lunch. jag tog självklart en ceasar sallad, man måste ju leva ju upp till sina nya matvanor liksom ;) efter det gjorde vi vår lilla matteläxa, i väntan på lektion. lätt som en plätt var det. skönt det! till sist hade var det dags för spanska lektionen, men läraren kom inte så vi tänkte dra hem, när vi plötsligt stöter på honom vid ett annat klassrum. då har vi tydligen gått fel, så lektion blev det. vi lyssnade på en massa babbel och gjorde lite övningar, helt okej var det faktiskt. men jag är lite för oengagerad vid den tiden, palla sluta 16.20 liksom. och imorgon börjar vi 8, ingen sovmorgon här inte. det suger! .. nu ska jag ta en sväng till willy:s med pappa tror jag. kylskpet står relativt tomt just nu nämligen. sen står det middag och att eventuellt träffa nicen på schemat, men we will see!


Umeå fotbollsfestival - jag denice linnea felizia sara maya, härliga tider brudar!


Kommentarer
Postat av: ida

haha, jag har samlat ett tag!! Älskar din header :)

2008-08-25 @ 18:34:22
URL: http://idahi.blogg.se/
Postat av: Denice

underbara tider!

2008-08-25 @ 18:36:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0