12 december

shosan! simningen var jättejobbig och tråkig, men nu är det över =) har förövrigt haft konstant huvudvärk hela dagen och bara velat sova. så det var skönt att bara komma hem och ta det lugnt efter skolan. har läst en hel del i min svenska bok förlorad barndom, och sett på one tree hill. tänkte även plugga lite engelska snart, trots att det är näst intill förbjudet på fredagar. inte för att jag är en pluggis, men det är skönt att inte ha allt plugg kvar på söndag. och jag har ändå inte mycket för mig just nu. ikväll blir det idol/chillkväll med brudarna. mysigt värre! ni får ha det så bra ikväll, sup inte skallen av er bara =)


blev en mys-outfit idag


sen drog jag en latte & en lussebulle efter skolan. yummie


Kommentarer
Postat av: saga

har du tagit bilden på din header själv ? jävligt cool i alla fall ! :)

2008-12-12 @ 18:18:04
URL: http://saguu.blogg.se/
Postat av: saga

sv: okej , men den va cool i alla fall :)

vad ahr du gjort idag då ?

2008-12-12 @ 18:32:14
URL: http://saguu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0