2 december

god kvällers. haft en bra dag? själv har jag haft en ganska seg dag om jag ska vara ärlig, men det är synd att klaga. vi började 8 med en bokdiskussion på engelska, vilket jag hatar. gick i skolan i hundra år och var dessutom tvungen att stanna kvar på extramatten eftersom elin skulle gå på den. efter det satt jag och hon och jobbade med våran samhällskunskap till klockan 5, sen åkte jag hem och åt för att efter det byta om och åka iväg på fysträning. usch vad tråkigt och jobbigt det var. men det gick väl helt okej trots det. däremot, kan ni förstå vilken pain jag kommer känna imorn eller? don't think so! aja nu ska jag försöka göra lite vettiga saker. c-ya! =)


det där är ju bara sjukt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0