21 december

idag åkte jag till stan runt 4, tillsammans med linnea. vi kollade lite kläder samt fikade på wayne's! supermysigt jao. nu ikväll tog jag och denice en sväng till huddinge och kollade film med viktor arvid och viktor, det var mysigt fast jag sov halva filmen. sen åkte vi hem och vi sov väl i stort sett på bussen också. har svårt att beskriva hur trött jag är just nu. skulle somnat direkt om det inte vore för att jag var så jävla hungrig. men nu har jag ätit upp mackan och druckit upp mitt te, så nu ska jag fanimej sova. imorn har jag träningsmatch 13.30, efter det ska jag hem och fixa mig, sen ska jag fira lilla julafton med brudarna, hos hanna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0