22 december

shosan. vaknade halv 1 av att hannas chef ringde och ville snacka lite om sommarjobb, så najs! jag behöver det verkligen, haha. iallafall, igår var vi hos hanna i stort sett hela kvällen och det var hur mysigt som helst. vi snackade en jävla massa, fikade,kollade på sunes jul (som är så sjukt klockrent) och delade ut julklappar! jag fick det här fina armbandet av cassandra, tack sötis!



nu ska jag åka iväg till farsta med bror min, vi ska handla de sista julklapparna. ni får ha en bra dag!
______________________________________________________
update:
 

sofi cassandra jenny jag lisa frida lina
fotograf: hanna


Kommentarer
Postat av: F E B B

men gud bor du i farsta? :O trodde du bodde i dalarna eller ngt, ja bor i skarpnäck hos min pappi ju haha.

tack julia<3

2008-12-22 @ 13:27:38
URL: http://febb.blogg.se/
Postat av: Anonym

hon bor i älvsjö :)

2008-12-22 @ 15:27:07
Postat av: Denice

julia.. sånt har jag också. det är den som låter som en ko-sak du vet :) <3

2008-12-22 @ 17:05:41
Postat av: julia

haha jag vet! det var ju det med hjärtat du bara "vad ska jag ha här i?" :P .. så får jag ett likadant dagen efter !

2008-12-22 @ 18:36:46
URL: http://juliagoes.blogg.se/
Postat av: Anonym

hahah :D

2008-12-22 @ 19:11:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0