27 december

sådär ja, äntligen hemma från landet! haft en bra jul? det har jag =) kan ju börja med att dra vad jag fick i julklapp. vi tar det i bilder, lite roligare..


en ipod nano, min försvann ju som ni vet. jag blev så himla glad och överraskad, för jag hade inte ens önskat mig en. tack moster! frågan är om jag ska byta den till en annan färg. fick nämligen en orange. vad tycker ni? =)


vichyprodukter. dag & nattkräm plus foundation


"uggs" i äkta fårskinn, älskar dom


ögonskuggor från viva la diva, helt underbara


  
ett halsband, en skiva (Amerie) och pengar!

sen fick jag jeansleggings och lite andra småsaker. plus att vi åker till Milano på måndag, så är nöjd =) .. nu ska jag äta lunch och sen dra iväg för att spela fotbollsmatch mot min lillebrors lag, haha nu taaaar vi er!
pusshej, hare braaaa


Kommentarer
Postat av: Natha

hehe jag fick också sånna ögonskuggor :) <3

2008-12-27 @ 15:45:14
URL: http://nwallenberg.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Funkar produkterna bra? Har du dom fortfarande?

2009-02-24 @ 01:17:19
URL: http://ilovesister.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0